bootstrap buttons

Hledáme zodpovědnou asistentku

Jsi zodpovědná, vidíš souvislosti a pracovat jako asistentka se ti zamlouvá?
Pojď pracovat jako Osobní Asistentka!

virtuální asistentka a organizace diáře

Jak to funguje?

Z naší Kanceláře zpracováváš úkoly pro klienty a proaktivně vyhledáváš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat, a jak mu odlehčit jeho práci. Každá z našich asistentek má své klienty, o které se pravidelně stará. Tato služba je oblíbená po celém světě, ale v České republice jsme první, kdo ji tu spustil. Přes 5 let jsme na trhu a posbírali jsme spousty cenných zkušeností, které ti rádi předáme.  

Co očekáváme


Zodpovědnost - Proaktivitu - Schopnost určovat priority - Angličtinu na střední úrovni (B2) - Dochvilnost - Výbornou znalost českého jazyka - Časovou flexibilitu - pokud budeš vyhledávat možnosti, jak svému "šéfovi" ulehčit v jeho práci - jsi náš člověk do party! 

virtuální asistentka a administrativa
virtuální asistentka z česka

Co nabízíme

Práci v kolektivu proaktivních a pozitivních lidí.
Různorodou a rozmanitou práci, která tě neomrzí!
Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den.
Možnost sama si organizovat svou práci. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe si zorganizovat tvůj volný čas. Akademii osobního vzdělávání s širokým množstvím témat. Možnost karierního růstu na vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. Firemní akce (teambuildingy). 

Kde sedí osobní asistentka?

Máš své pracovní místo v našich prostorách na Praze 9, v Hloubětíně odkud zpracováváš požadavky pro naše virtuální klienty.  

virtuální asistentka a vyřizování hovorů

Jaká je pracovní náplň osobní asistentky?

  • Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
  • Administrativní a organizační podpora klientů
  • Samostatné plnění operativních úkolů a projektů
  • Správa příchozí a odchozí pošty
  • Vyhledávání informací na internetu
  • Korektury textů
  • Správa kalendáře
  • Organizace schůzek
  • Příprava podkladů pro schůzky

V tomto videu Vám ukážeme, jaké schopnosti musí mít naše asistentka.

Jak to vzniklo :)

Psal se rok 2011, kdy jsme s mým kolegou a kamarádem Martinem vykonávali aktivně obchodní činnost. Zodpovědností nám přibývalo a my už to přestali stíhat. Byli jsme neuvěřitelně zapáleni pro náš byznys, ale prostě se mu nemohli naplno věnovat.

A tak jednou při jízdě autem Martina napadlo, že by to chtělo asistentku. S tou představou ze mě spadla obrovská tíha, ale zároveň by se odlehčila i naše peněženka. Asistentka totiž znamená: inzerci, pečlivý výběr, vybavení kanceláře a hlavně mzdu cca 20 000,-/měs. - a to, i když je zrovna na obědě.

A co takhle mít jednu, kterou budeme moci využívat společně, a platit jí jen za aktivní čas strávený nad prací? To byla naše první úvaha a motiv k tomu vymyslet unikátní systém osobních asistentek.

A dnes už osobní virtuální asistentky může využívat kdokoliv a ty můžeš být členem našeho týmu.

Chci na pohovor!

Chceš k nám pohovor?
Vyplň na sebe kontakt a my se ti ozveme!

Chceš se přidat k našemu týmu profi asistentek?

Pozveme tě na pohovor!

Vyplň formulář  vpravo ->