“Vědí o mně už na první schůzce.“ Jiří Kazda, jednatel firmy Takos, s. r. o.

Přidáno: 2. 7. 2012, osobníasistentka.cz

Takos

Když jdu na první schůzku, zákazník už ví, co ode mě může čekat.

Zabývám se prodejem a distribucí ochranných pomůcek. Často trávím celé dny na schůzkách a na cestách po celé republice. Mít někoho v záloze, když jsem mimo kancelář, je pro mě důležité. Důležitá je ale ještě jedna věc.

Stěžejní pro moji práci je mít stále dostatek domluvených schůzek. Vzniká mi však nepoměr. Čím více schůzek zvládnu absolvovat, tím méně času mi zbývá na domlouvání nových. Hledal jsem řešení, které by mi s tím pomohlo.

Moje odvětví je poměrně specifické a za dlouhá léta máme vybudovanou kvalitní databázi relevantních firem. Z toho především těžím a mohl jsem tak do svého procesu zapojit někoho z venku – osobní asistentku. Postup je následující.

Moje asistentka mi sjednává schůzky na základě seznamu kontaktů, který jsem jí předal. Vysvětlí důvod schůzky, dohodne termín a místo. Vše mi zanese do kalendáře, o všem mě informuje. Schůzky následně potvrzuje a ověřuje. Když je potřeba, tak přesouvá na nový volný termín. Nechávám to kompletně na ní.

Jednu věc si cením nad ostatní. Na schůzkách o mně vědí a jsou zpravidla dobře informovaní. Asistentka mě dle dohodnutého scénáře řádně představí a vysvětlí důvod schůzky. Je to velká pomoc. Odbourává se tím “studený” kontakt a jednání mohou jít přímo k účelu návštěvy.

Jiří Kazda, jednatel firmy Takos, s. r. o.

Sokolovská 1475/180
180 00 Praha 8

+420 296 150 111

info@takos.cz
www.takos.cz

Novinky:

Reference:

Máte dotaz?

Nechte nám číslo, zavoláme Vám

zadat číslo

Názor spokojených klientů

Jiří Kazda Jiří Kazda jednatel firmy Takos, s.r.o.

„Jednu věc si cením nad ostatní. Na schůzkách o mně vědí a jsou zpravidla dobře informovaní. Asistentka mě dle dohodnutého scénáře řádně představí a vysvětlí důvod schůzky. Je to velká pomoc. Odbourává se tím “studený” kontakt a jednání mohou jít přímo k účelu návštěvy.“ pokračování →

Channel Partners, s.r.o. Channel Partners, s.r.o. http://www.channel-partners.cz/

„Služba Osobní asistentka je výborným nástrojem, jak zajistit našim obchodníkům administrativní zázemí - ať už se jedná o zpracování uzavřených smluv, přípravu objednávek nebo vyřizování hovorů, když jsou obchodníci na schůzkách. Asistentka vždy profesionálně hovor odbaví a zákazník má pocit, že se mu dostává kvalitních služeb a obchodníkovi tak leckdy ušetří čas, jelikož klientovi zodpověděla veškeré dotazy.“

Daniela Pauknerová Daniela Pauknerová Poliklinika Pod Marjánkou

„Osobní asistentka nám velmi pomáhá s telefonáty na pevnou linku v kanceláři, pokud jsme všichni mimo. Zajišťuje kompletní informační servis pro klienty polikliniky o lékařích, ordinačních hodinách, dovolených apod.

Jelikož jsem nyní na mateřské dovolené a pracuji převážně z domu, velmi tuto službu oceňuji. Stejně tak i kontrolu mých telefonních hovorů, které ne vždy mohu vyřídit. Se službami osobní asistentky je celá naše společnost velmi spokojená a proto ji vřele doporučujeme.“

 

Viděli jste nás

Český rozhlas Regina iPodnikatel.cz Byznyspark.cz ERUDIA

© 2014 osobniasistentka.cz | Facebook | Google+
webees.cz s.r.o.